close

"Summer Paradise"



翻譯:洛雨韻(緋玥嵐)

MKTO:
Pack your bags, baby
打包好你的行李,寶貝
We have to go back (let's go)
我們必須回去了(我們走)
It's summer paradise, oh oh oh oh
這是夏日天堂,哦哦哦哦
It's Simple Plan, MKTO
這是簡單計畫、MKTO

My heart is sinking as I'm lifting
我的心好消沉,當我正在升空
Up above the clouds away from you
在離開你後,很遙遠的雲端上
And I can't believe I'm leaving
我無法相信我正在離開你
Oh I don't kno-kno-know what I'm gonna do
哦,我不知、不知、不知道我要做些什麼
But someday
但是有一天
I will find my way back to where
但是有一天,我會找到回去的路
Your name is written in the sand
在寫著你的名子的那個沙灘上
(Yeah, it was written in the sand)
(對啊,它就寫在沙灘上)

'Cause I remember every sunset (that's right)
因為我記得每個日落景色(這就對了)
I remember every word you said (I remember)
我記得你說過的每句話語(我真記得)
And were never gonna say goodbye
我們那時永不曾道過離別
Singin' la-da-da-da-da
唱著啦~答~答~答~答

Tell me how to get back to (yeah)
告訴我到底該怎麼回去(耶)
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Yeah I'mma be there)
(是的,我會到達那裡)
Oh, I'll be there in a heartbeat (yeah I'mma be there)
哦,我會用著澎湃的情感到達那裡(是的,我會到達那裡)
Oh (say what)
哦(說些什麼)

My soul is broken
我的靈魂已然傷痕累累
Streets are frozen
在那個被冰凍的街道上
I can't stop these feelings melting through
我無法停止對你這些足以將我融化的情感
(I can't stop these feelings melting through)
(我無法停止對你這些足以將我融化的情感)
And I'd give away a thousand days oh
我也會丟棄許多個時光,哦
Just to have another one with you (with you, yeah)
只為了有時間陪伴你(陪伴你,耶)

Where real life can wait
真實的人生值得等待
(Time stands still)
(時光仍會停留)
We're crashing like waves
我們就像海浪般衝擊著彼此
(Crashing like waves)
(就像海浪般衝擊)
Playing in the sand (that's how we do it, girl)
在沙灘上玩耍(我們就是這麼做的,女孩)
Holding your hand
握緊你的手
('Cause I remember I remember like this)
(因為我記得、我記得這些事)

I remember every sunset
我記得每個日落景色
I remember every word you said
我記得你說過的每句話語
And we were never gonna say goodbye
我們那時永不曾道過離別
(Goodbye yeah)
(再見,耶)
Singing la-da-da-da-da
唱著啦~答~答~答~答
Tell me how to get back to
告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
跟你一起回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Yeah I'mma be there)
(是的,我會到達那裡)
Oh (watch) I'll be there in a heartbeat
哦(看哪)我會用著澎湃的情感到達那裡
(Yeah I'mma be there)
(是的,我會到達那裡)
Oh


Yeah, love
是的,愛人
If I could be with you then baby
如果我還能夠與你在一起,寶貝
We could do what the heart wants
我們可以遵循心中所望
Smiling on a desert island baby
在熱帶荒島上放肆大笑,寶貝
Let's get so lost
讓我們就此迷失方向
Be there when the heart beats
在心跳動的時候,到達那裡
Kiss realities goodbye
親吻真實的道別
Girl you get me high
女孩,你讓我如此愉快
Underneath the palm trees in the sky
在棕梠樹下,在藍天上
That's fly
展翅高飛
Like every day's a holiday
就像每天都有的節慶
A summer paradise
一個夏日天堂
I'm smashing down the highway
我撞毀了高速公路
Thunder and the stars alike
雷與星辰是如此相像
A Simple Plan for life is what you make it
一個人生計畫就是你所制定的
The memories of you and me
你與我共同的回憶
Are ours for the takin'
就是我們的收穫

But someday
但是有一天
I will find my way back to where
但是有一天,我會找到回去的路
Your name is written in the sand
在寫著你的名子的那個沙灘上
(It's written in the sand)
(它就寫在沙灘上)
(We'll be forever baby)
(我們會永遠地在一起,寶貝)
'Cause I remember every sunset
因為我記得每個日落景色
I remember every word you said
我記得你說過的每句話語
And we were never gonna say goodbye
我們那時永不曾道過離別
(Never gonna say goodbye)
(永不曾道過離別)
Singing la-da-da-da-da
唱著啦~答~答~答~答

Tell me how to get back to
告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
I remember when we first kissed
我記得我們第一次親吻的地點
And how I didn't wanna leave your lips
我是如何地不想離開你的雙唇
And how I never ever felt so high
我又是怎麼地感覺到多麼愉快
Singing la-da-da-da-da
唱著啦~答~答~答~答

So tell me how to get back to
所以告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
跟你一起回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Yeah I'mma be there)
(是的,我會到達那裡)
Oh, and I'll be there in a heartbeat
哦,我會用著澎湃的情感到達那裡
(Yeah I'mma be there)
(是的,我會到達那裡)
Oh, I'll be there in a heartbeat
哦,我會用著澎湃的情感到達那裡

--------
簡單計畫MKTO的合作XD
給小桐的第三彈完畢~(淡出

第一彈:ft. K'naan
第二彈:ft. Sean Paul

洛雨韻
2013.08.31

arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()