close
"Aesthetic"
 
 
作詞:今井麻紀子
作曲:澤野弘之
翻譯:洛雨韻
 
Longing for you day and in dream
每一天我的夢中,身心都在渴望著你
I'm hoping you are here and leading my way
希望你就在此處,帶領我人生的道路
You steers my road anytime I need
在我需要的時候,引領我未來的路途
If you walk away, I will follow you
如果你離開我了,我會追隨在你身後
 
Trying my life
試圖讓我的人生
With your sacred gifts you gave to me
用你給予我的神聖禮物
I won't vain and succeed it as your precious soul
不會白費,只會讓它像你珍貴的靈魂一樣成功
Holding your hand
牽著你的手
And I'm walking through the all of the world
我正在穿越全世界
Carrying your wish like the Venus in the dim sky
在朦朧的天空上就像維納斯女神傳遞你的願望
 
Trying my life
試圖讓我的人生
With your sacred gifts you gave to me
用你給予我的神聖禮物
I won't vain and succeed it as your precious soul
不會白費,只會讓它像你珍貴的靈魂一樣成功
Holding your hand
牽著你的手
And I'm walking through the all of the world
我正在穿越全世界
Carrying your wish like the Venus in the dim sky
在朦朧的天空上就像維納斯女神傳遞你的願望
 
---------
Aesthetic:
(adj)1.美學的 2.美的;藝術的 3.審美的;具有審美趣味的
(n)美學;美學標準;審美觀
就看大家如何解讀囉XD
 
vain:查到的都只有用來當形容詞,而不是像歌詞一樣是用來當動詞
 
昨天要發又忘記了(躺平)
裡面最喜歡的就是伊集院醫生了>////<,一定要找時間看完(握拳
 
洛雨韻 2014.03.31
arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()