close

「Insatiable」

 

 

翻譯:緋玥嵐(jsps50322)

 

When moonlight crawls along the street
當月光漫延在街道
Chasing away the summer heat
驅逐了夏日的炙熱氣息
Footsteps outside somewhere below
外面的足跡位在某處之下
The world revolves I let it go
世界旋轉著,但我卻不理會它
We build our church above this street
我們在這街道上建造我們的教堂
We practice love between these sheets
我們在這些床單之間練習愛戀
The candy sweetness scent of you
你發出的甜美糖果氣味
It bathes my skin I'm stained by you
它洗刷了我的肌膚,也讓我染上你的氣味
And all I have to do is hold you
我唯一該做的事情就是去擁緊你
There's a racing in my heart
這是場在我心中的賽跑
I am barely touching you
我幾乎不能夠碰觸的到你

 

Turn the lights down low
讓燈光逐漸變暗
Take it off
拋開一切
Let me show
讓我展現
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足
Turn me on
打開我的心扉
Never stop
從不止步
want to taste every drop
想要去品嘗每個我們一點一滴的愛戀
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足

 

The moonlight plays upon your skin
月光在你的肌膚上嬉戲
A kiss that lingers takes me in
你的吻讓我流連忘返
I fall asleep inside of you
在你懷中安然入睡
There are no words
沒有任何言語
There's only truth
這裡只有事實
Breathe in Breathe out
吸近又呼出的空氣
There is no sound
沒有任何聲響
We move together up and down
我們一同到處遊玩
We levitate our bodies soar
使我們的身體漂浮起來去熬遊天際
Our feet don't even touch the floor
我們的雙腳甚至不能碰觸的到地板
And nobody knows you like I do
無人了解你就是愛這樣的我
The world doesn't understand
這個世界也不懂
But I grow stronger in your hands
但是我就在你的雙手中成長茁壯

 

Turn the lights down low
讓燈光逐漸變暗
Take it off
拋開一切
Let me show
讓我展現
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足
Turn me on
打開我的心扉
Never stop
從不止步
want to taste every drop
想要去品嘗每個我們一點一滴的愛戀
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足

 

Turn the lights down low
讓燈光逐漸變暗
Take it off
拋開一切
Let me show
讓我展現
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足
Turn me on
打開我的心扉
Never stop
從不止步
want to taste every drop
想要去品嘗每個我們一點一滴的愛戀
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足

 

We never sleep we're always holdin' hands
我們從不入睡,只是一直牽緊彼此的手
Kissin' for hours talkin' makin' plans
接吻了無數小時,談論該如何制定未來的計畫
I feel like a better man
我感覺我好像變成熟了許多
Just being in the same room
只是因為在這跟往昔同樣的房間
We never sleep there's just so much to do
我們從不入睡,只因為有太多能去做的事
Too much to say
太多言語能去訴說
Can't close my eyes when I'm with you
當我在你身邊時,閉上雙眼是如此地困難
Insatiable the way I'm loving you
我愛你這條路是如此地難以滿足

 

Turn the lights down low
讓燈光逐漸變暗
Take it off
拋開一切
Let me show
讓我展現
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足
Turn me on
打開我的心扉
Never stop
從不止步
want to taste every drop
想要去品嘗每個我們一點一滴的愛戀
My love for you
我對你的愛
Insatiable
是如此地難以滿足

 

-------

很好聽的舊歌XDDDDDDD

況且一開頭就好性感,歌詞有種成人的那種色氣感(ˊ艸ˋ)

Darren Hayes的高音也超讚的XDDDDD!!

 

緋玥嵐 2013.02.02

老弟昨天生日快樂(你#

arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()