close

 

Songwriters: Yacoub, Rami / Kotecha, Savan Harish / Falk, Carl Anthony
翻譯:緋玥嵐(jsps50322)

[Liam] I've tried playing it cool
我已經試過冷靜地玩弄它
But when I'm looking at you
但是當我看著你
I can never be brave
我永遠都不能變得勇敢
Cause you make my heart race
因為你讓我的心快速跳動

[Harry] Shot me out of the sky
讓我擺脫天空
You're my kryptonite
你是我的克利普頓石
You keep making me weak
你一直讓我的身體變得虛弱
Yeah, frozen and can't breathe
耶,冰凍起來而且也不能呼吸

[Zayn] Some things gotta give now
現在有些事情將要付出
Cause I'm dying just to make you see
因為我正在渴望去讓你看見
That I need you here with me now
現在我需要你在我身邊陪著我
Cause you've got that one thing
因為你已經得到這個唯一的東西

[All] So get out, get out, get out of my head
所以離開、離開、離開我的腦袋
And fall into my arms instead
而落至我的臂膀
I don't, I don't, don't know what it is
我不、我不、我不知道這是什麼
But I need that one thing
但是我需要這唯一的東西
And you've got that one thing
你也已經得到這個唯一的東西

[Niall] Now I'm climbing the walls
現在我正在攀爬這面牆
But you don't notice at all
但是你一點也不在意
That I'm going out of my mind
我的心失去控制
All day and all night
日日夜夜

[Louis] Some things gotta give now
現在有些事情將要付出
Cause I'm dying just to know your name
因為我正在渴望能夠知道你的姓名
That I need you here with me now
現在我需要你在我身邊陪著我
Cause you've got that one thing
因為你已經得到這個唯一的東西

[All] So get out, get out, get out of my head
所以離開、離開、離開我的腦袋
And fall into my arms instead
而落至我的臂膀
I don't, I don't, don't know what it is
我不、我不、我不知道這是什麼
But I need that one thing
但是我需要這唯一的東西
Get out get out get out of my mind
離開、離開、離開我的腦袋
And come on come into my life
跟我來、來到我的生活之中
I don't I don't don't know what it is
我不、我不、不知道這是什麼
But I need that one thing
但是我需要這唯一的東西
And you've got that one thing
你也已經得到這個唯一的東西

[All] Oooooooh, Ooooooh (×2)
哦,哦~哦,哦~
[Harry] You've got that one thing
你已經得到這個唯一的東西
[Liam] Get out, get out, get out of my head
離開、離開、離開我的腦袋
And fall into my arms instead
而落至我的臂膀

[All] So get out, get out, get out of my head
所以離開、離開、離開我的腦袋
And fall into my arms instead
而落至我的臂膀
I don't, I don't, don't know what it is
我不、我不、我不知道這是什麼
But I need that one thing
但是我需要這唯一的東西
Get out get out get out of my mind ([Harry] Out of my mind)
離開、離開、離開我的腦袋(離開我的心)
And come on come into my life
跟我來、來到我的生活之中
I don't I don't don't know what it is
我不、我不、不知道這是什麼
But I need that one thing
但是我需要這唯一的東西
And you've got that one thing
你也已經得到這個唯一的東西

 
----------
關於克利普頓鑽石的詳細,還請詳閱維基百科
其實我覺得這首就是首笨男孩表達自己心情給喜歡的人的歌啦XD
至於One Thing到底是什麼呢~我想應該就是愛人的那顆心吧-///-b
因為女孩而變得患得患失,卻也在這過程成長、變得堅強之類的XDDDDDb
 
緋玥嵐2013.01.10
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()