"Beautiful Soul 天使的心"

 
翻譯:洛雨韻
 
I don't want another pretty face
我不想要別張漂亮臉蛋
I don't want just anyone to hold
我不想要為了擁抱去隨便找個人
I don't want my love to go to waste
我不想要我的愛被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
Your the one I wanna chase
你是我唯一想要追求的
Your the one I wanna hold
你是我唯一想要擁抱的
I won't let another minute go to waste
我不會讓任何時間被浪費
I want you and your beautiful soul...
我想要你還有你那美麗的靈魂 ……
 
verse 1
 
I know that you are something special
我知道你的特別之處
To you i'll be always faithful
我會永遠對你保持忠誠
I want to be what you always needed
我想要成為你永遠都需要的那個人
Then i hope you see the heart in me
希望你能看見我的真心
 
Chorus
 
I don't want another pretty face
我不想要別張漂亮臉蛋
I don't want just anyone to hold
我不想要為了擁抱去隨便找個人
I don't want my love to go to waste
我不想要我的愛被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
 
Your the one I wanna chase
你是我唯一想要追求的
Your the one I wanna hold
你是我唯一想要擁抱的
I won't let another minute go to waste
我不會讓任何時間被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
(Your beautiful soul, yeah...)
(你的美麗靈魂,是呀……)
 
Verse 2
 
You might need time to think it over
你也許需要時間仔細考慮一下
But i'm just fine moving forward
但我很期待能夠繼續發展下去
I'll ease your mind, if you give me the chance
如果你給予我機會,我會拂去你心中的不安
I'll never make you cry, come on let's try
我永遠都不會讓你哭泣,所以來嘗試看看吧
 
Chorus
 
I don't want another pretty face
我不想要別張漂亮臉蛋
I don't want just anyone to hold
我不想要為了擁抱去隨便找個人
I don't want my love to go to waste
我不想要我的愛被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
 
Your the one I wanna chase
你是我唯一想要追求的
Your the one I wanna hold
你是我唯一想要擁抱的
I won't let another minute go to waste
我不會讓任何時間被浪費
I want you and your beautiful soul...
我想要你還有你那美麗的靈魂 ……
 
Am i crazy for wanting you
我是如此瘋狂地渴望你
Baby do you think you could want me too
寶貝你也在想你是不是也在渴望我呢
I dont wanna waste your time
我不想要浪費你的時間
Do you see things the way I do
你有看見我做得那些事嗎
I just wanna know that you feel it too
我只是想要知道你也能夠感受到
There is nothing left to hide
沒有什麼事情是隱瞞你的
 
 
Chorus
 
I don't want another pretty face
我不想要別張漂亮臉蛋
I don't want just anyone to hold
我不想要為了擁抱去隨便找個人
I don't want my love to go to waste
我不想要我的愛被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
 
Your the one I wanna chase
你是我唯一想要追求的
Your the one I wanna hold
你是我唯一想要擁抱的
I won't let another minute go to waste
我不會讓任何時間被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
 
I don't want another pretty face
我不想要別張漂亮臉蛋
I don't want just anyone to hold
我不想要為了擁抱去隨便找個人
I don't want my love to go to waste
我不想要我的愛被浪費
I want you and your beautiful soul
我想要你還有你那美麗的靈魂
 
ooohhh your beautiful soul
哦 你那漂亮的靈魂
yeeaaahhh
 
---------
這首真的超讓人懷念的啊ㄒAㄒ,第一眼看見他就被這個金髮笑容燦爛的男孩給吸引了
結果沒想到之後看到他會變成油膩膩的大叔(喂#)啊啊啊啊
附上三四個月前的LIVE,也還是很讚哦
 
好啦XD
對不起我又拖到12:00後惹(頂鍋蓋逃走
 
洛雨韻
2013.12.07
arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()