close

"Light Pollution 光害"

 
 
一起到一個沒有光害的地方 那一夜 你/妳 沒有離去
 
Artist: Yukcheung Chun feat. Europa Huang
翻譯:洛雨韻
 
Face in the shade
在陰暗處的臉
You ride a warm current and let me over
你騎上暖流,讓我整個人都完蛋
Face in the shade
在陰暗處的臉
Seems like everything is just a farce
就像所有事情都僅是齣鬧劇
 
We reach a place with no light pollution
我們抵達一個沒有光害的地方
The deep dark let us have no option
深沉的黑暗讓我們毫無選擇
You, my beloved one,
你,是我親愛的人
 
We reach a high way to see the regret
我們抵達公路觀看懊悔
The deep dark let us have a question
深沉的黑暗讓我們擁有疑問
Your are the only one
你是我的唯一
 
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's a better thing that you about
是關於你較好的事物
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's a fantastic thing that you never found
是你從沒發現的奇幻
 
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's the previous me that you cry about
是你為了以前的我哭泣
Face in the shade
在陰暗處的臉
Good night, goodbye
晚安,再見
 
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's the bitter thing that you about
是關於你痛苦的事物
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's a fantastic thing that you never found
是你從沒發現的奇幻
 
Face in the shade
在陰暗處的臉
It's the previous me that you cry about
是你為了以前的我哭泣
Face in the shade
在陰暗處的臉
Good night, goodbye
晚安,再見
 
 
 
--------
歌詞來源:Deemo吧
 
後面的歌詞是聽出來的
我覺得我已經分不清他唱的the、a、thing、me了
有需要改正的地方,敬請告知,感謝。
arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()