"Summer Paradise"



翻譯:洛雨韻(緋玥嵐)


Sean Paul:
I gotta find my way back,
我要找到回去的路
back to summer paradise
回到那個夏日天堂
Sean Paul, Simple Plan
尚保羅、簡單計畫

My heart is sinking as I'm lifting up
我的心好消沉,當我正在升空
Above the clouds away from you
在離開你後,很遙遠的雲端上
And I can't believe I'm leaving
我無法相信我正在離開你
Oh I don't kno-kno-know what I'm gonna do
哦,我不知、不知、不知道我要做些什麼

But someday I will find my way back
但是有一天,我會找到回去的路
To where your name is written in the sand
在寫著你的名子的那個沙灘上

(Stay in my brain)
(就此停留在我的腦海裡面)

Cause I remember every sunset
因為我記得每個日落景色
I remember every word you said
我記得你說過的每句話語
We were never gonna say goodbye (Yeah)
我們那時永不曾道過離別(耶)
Singin' la-ta-ta-ta-ta
唱著la-ta-ta-ta-ta

Tell me how to get back to
告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl) oh, oh
(齊步、女孩齊步走)哦、哦
I'll be there in a heartbeat,
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl) oh, oh
(齊步、女孩齊步走)哦、哦
(Tell 'em)
(告訴他們)

My soul is broken, streets are frozen
我的靈魂已然傷痕累累,街道也被冰凍了起來
I can't stop these feelings melting through
我無法停止對你這些足以將我融化的情感
And I'd give away a thousand days, oh
我也會丟棄許多個時光,哦
Just to have another one with you
只為了有時間陪伴你
(Baby girl)
(我寶貝的女孩)

Well, real life can wait
嘛,真實的人生值得等待
(It can wait)
(它值得等待)
We're crashing like waves
我們就像海浪般衝擊著彼此
(Yeah)
(耶)
We're playin' in the sand
我們在沙灘上玩耍
(Me and you girl)
(我和你,女孩)
Holding your hand, yeah, yeah
握緊你的手,耶,耶
(Make some noise)
(製造出一些噪音)

'Cause I remember every sunset
因為我記得每個日落景色
(I remember)
(我記得)
I remember every words you said
我記得你說過的每句話語
We were never gonna say goodbye
我們那時永不曾道過離別
Singin' la-ta-ta-ta-ta
唱著la-ta-ta-ta-ta

Tell me how to get back to
告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂
And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl) oh, oh
(齊步、女孩齊步走)哦、哦
I'll be there in a heartbeat,
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl) oh, oh
(齊步、女孩齊步走)哦、哦

The promised that we made
我們一同許下的誓言
To about our friends
關於我們之間的友人
Thinking about it
開始仔細想想這件事
Sunshine under trees
燦爛陽光照映在樹上
Summer time on the beach
在沙灘上的夏日時光
Oh fine we get closer
哦~真好,我們變得如此親近了
Under them trees
我們就在這些大樹下
Baby girl, you really got to me
寶貝女孩,你真的已經是我的了

Its three o'clock, and we're together
現在是三點鐘,我們還在一起
And the time doesn't leave
那個時候還沒有分離
In a heartbeat girl, sex on the beach
帶著澎湃的情感,女孩,就在沙灘上做愛
Don't stand your world, ask me I'm rich
不要就此停止你的世界,跟我要求些什麼吧,我比你想像的還要富有
Loving you girl, is the best part of me
我是如此地愛你,女孩,你是我最重要的一部分

有一天
I will find my way back
我會找到回去的路
To where your name
在寫著你的名子
Is written in the sand
的那個沙灘上

Bring it back
帶著愛回去
Brink it back
帶著愛回去
(Rewind)
(使時間回到過去)

'Cause I remember every sunset
因為我記得每個日落景色
(I remember)
(我記得)
I remember every words you said
我記得你說過的每句話語
We were never gonna say goodbye
我們那時永不曾道過離別
(No way)
(不要道別)
Singing La da da da da
唱著la-ta-ta-ta-ta

Tell me how to get back to
告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂

Yeah, and I'll be there in a heartbeat
是的,我會用著澎湃的情感到達那裡

I remember where we first kissed
我記得我們第一次親吻的地點
(I remember)
(我記得)
And how I didn't wanna leave your lips
我是如何地不想離開你的雙唇
And how I never ever felt so high
我又是怎麼地感覺到多麼愉快
(So high)
(多麼愉快)
Singging La da da da da
唱著啦~答~答~答~答

So tell me how to get back to
所以告訴我到底該怎麼回去
Back to summer paradise with you
與你一同回到那個夏日天堂
(yeah)
(耶)

And I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl) oh, oh
(齊步、女孩齊步走)哦、哦
And I'll be there in a heartbeat,
我會用著澎湃的情感到達那裡
(Quick time, quick time girl)
(齊步、女孩齊步走)

Summer Paradise Baby
夏日天堂,寶貝

I'll be there in a heartbeat
我會用著澎湃的情感到達那裡
(YEAH)
(耶)


-------
趕在24:00前發了跟Sean Paul合作的版本(歡呼

是說外國人真的超級OPEN的(掩面羞奔

第一彈:ft. K'naan
第二彈:ft. MKTO

洛雨韻
2013.08.30

arrow
arrow
    全站熱搜

    洛雨韻(。・ω・。)ゝ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()